Logo

Největší mentoringová akce pro HR v České republice!

12. 5. 2025

8:30 - 18:00
Clarion Congress Hotel Prague
Webinar
Koupit lístek

Co nás čeká v dalším ročníku?

Logo

Naší misí je posilovat roli HR jako strategického partnera v organizaci. Proto se HR BRAINS 2025 ponese v duchu podtitulu “Ukažme to čísly – HR jako strategický partner byznysu”. Zaměříme se na měřitelné výsledky a ukážeme si, jak může HR přispět k obchodnímu úspěchu a stát se nepostradatelným partnerem managementu.

Stejně jako v minulém ročníku se i ten nadcházející soustředí na tři klíčové oblasti:

💎 Hodnota HR

🛠️ Praktické HR

☂️ DEI (Diverzita, inkluze a rovnost)

Co můžete očekávat?

Připravte se na rok plný inspirace, praktických řešení a konkrétních kroků, které posunou vaše HR na strategickou úroveň.

Program konference

Na finálním programu konference aktuálně pracujeme a detaily programu a jména spíkrů a mentorů budeme postupně zveřejňovat. Děkujeme za vaši trpělivost a těšíme se na vaši účast. Pro aktuální informace sledujte naše stránky a sociální sítě nebo se podívejte, jak vypadal minulý ročník.

  • 8:15 - 9:00 Registrace a přivítání
    Čas pro příjezd, registraci a přivítání s účastnictvem.
  • 9:00 - 9:15 Oficiální zahájení konference
    Úvodní slovo organizátorek*ů a představení programu konference.
  • 9:15 - 9:30 Keynote speaker
  • 9:35 - 10:15 | 1. panelová diskuze

    Čísla, která hýbou byznysem: Co chce management od HR slyšet?

    Jaká data a ukazatele považuje management za klíčová pro strategické rozhodování? V rámci panelové diskuze se podíváme na to, jak může HR mluvit řečí byznysu a ukazovat svou hodnotu skrze jasné metriky a ukazatele. Zaměříme se na konkrétní příklady, kdy HR data přispěly k růstu organizace.

    People Care Director

    Notino

    CEO

    Pražská čokoláda Steiner & Kovarik

    Ředitelka HR Brainstorming, programová ředitelka konference HR BRAINS

    HR Brainstorming

  • 10:15 - 10:45 Coffee break
    Dopřejte si dobrou kávu v dobré společnosti.
  • 10:45 - 11:25 | 2. panelová diskuze

    Sociální pilíř ESG v praxi

    Sociální aspekt ESG reportingu v sobě zahrnuje víc než jen rovný a inkluzivní přístup – patří sem také zdraví při práci, vzdělávání, rovné odměňování nebo vztahy s komunitami. Jak tento pilíř firmy uchopují v praxi? V diskuzi se zaměříme na to, jak měřit a reportovat sociální dopady, jak konkrétní iniciativy podporují byznysové výsledky, a představíme příklady organizací, které se sociálním aspektem ESG dlouhodobě úspěšně zabývají.

    Vedoucí Oddělení sekretariátu Rady vlády pro rovnost žen a mužů

    Úřad vlády

    Senior HR, Development & Employer Branding Manager

    GasNet CZ

    Ředitelka HR Brainstorming, programová ředitelka konference HR BRAINS

    HR Brainstorming

  • 11:30 - 12:10 | 3. panelová diskuze

    Spojme síly - HR a stát: současné i budoucí změny v oblasti pracovního práva

    Jaké legislativní změny čekají firmy v nadcházejícím období? V panelové diskuzi se zaměříme na současné novinky v pracovně-právní oblasti i chystané změny, které mohou vstoupit v platnost v roce 2025. Probereme témata, jako je Flexinovela, směrnice o transparentnosti odměňování, a ukážeme si, jak firmy mohou tyto změny efektivně implementovat do praxe s využitím digitalizace a automatizace.

    Vrchní ředitelka sekce legislativy

    Ministerstvo práce a sociálních věcí

    Docent

    Univerzita Karlova

    Vedoucí oddělení řízení lidských zdrojů

    Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR

    Seniorní HR konzultantka, členka týmu HR Brainstorming

  • 12:10 - 13:00 Oběd a networking
  • 13:00 - 16:45 | Mentoringová část

    HRdinky a HRdinové kulatého stolu

    V průběhu celého odpoledne budete mít možnost brainstormovat s těmi nejzkušenějšími odborníky a sdílet své vlastní vědomosti a zkušenosti s ostatními kolegy z HR u některého z kulatých stolů. Mentoring se dělí do třech tématických okruhů:

    • praktické HR
    • diverzita a inkluze ve firmách
    • hodnota HR ve firmě

    Každá účastnice a účastník má možnost rezerovat si až 3 mentory v po sobě jdoucích časových oknech. Jeden mentoring trvá 60 minut a následuje po něm krátká přestávka.

    Harmonogram v rámci odpoledního bloku je následující:

    • 13:00 - 14:00 - I. kulatý stůl
    • 14:00 - 14:15 - přestávka
    • 14:15 - 15:15 - II. kulatý stůl
    • 15:15 - 15:45 - coffee break
    • 15:45 - 16:45 - III. kulatý stůl

    Kapacita je omezená na maximální počet 10 účastníků u jednoho stolu. Doporučujeme tedy zakoupit vstupenku co nejdříve, registraci jednotlivých stolů spustíme již brzy (obdržíte ji v separátním e-mailu).

  • 16:45 - 17:15 Vyhlášení cen a oficiální zakončení
  • 17:15 - 18:00 Závěrečný networking
  • 18:00 Ukončení konference

Speakeři*rky a mentoři*rky

Monika Šamová

Vedoucí Oddělení sekretariátu Rady vlády pro rovnost žen a mužů
Úřad vlády

Monika Šamová je právničkou se zaměřením na lidská práva. Monika dokončila magisterské studium na Masarykově univerzitě a University of Oxford a aktuálně působí na Odboru rovnosti žen a mužů Úřadu vlády ČR jako vedoucí Oddělení sekretariátu Rady vlády pro rovnost žen a mužů. V minulosti působila v Kanceláři vládního zmocněnce pro zastupování ČR před Evropským soudem pro lidská práva na Ministerstvu spravedlnosti, na DG EMPL v Evropské komisy a v Parlamentním institutu Kanceláře Poslanecké sněmovny PČR. V rámci lidských práv se Monika věnuje zejména oblasti genderové rovnosti, zákazu diskriminace a sociálních práv.

Dana Roučková

Vrchní ředitelka sekce legislativy
Ministerstvo práce a sociálních věcí

Pracovní právo exkluzivně s MPSV:
Využijte jedinečné příležitosti diskutovat pracovní právo přímo s vrchní ředitelkou legislativy MPSV Danou Roučkovou. Hlavní téma mentoringového stolu se zaměří na nové nastavení DPP/DPČ a případné nejasnosti z vaší každodenní praxe. Získejte odpovědi a doporučení přímo od nejpovolanější osoby na legislativní otázky v České republice.

Dana Roučková vystudovala obor Právo na Právnické fakultě UK v Praze. Po ukončení studia nastoupila na Ministerstvo práce a sociálních věcí, kde pracovala do roku 2016 nejprve na pozici referenta, poté jako vedoucí mzdově právního oddělení a od roku 2017 ve funkci ředitelky Odboru pracovněprávní legislativy MPSV. Dne 15. 10. 2020 byla jmenována náměstkyní pro řízení sekce legislativy, od 1.1.2023 je ve funkci vrchní ředitelky sekce legislativy MPSV.Během své 25leté praxe se věnuje legislativnímu procesu a normotvorbě se zaměřením na pracovní právo. Je autorkou řady odborných článků týkajících se odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě a státní službě a cestovních náhrad.

Jakub Tomšej

Docent
Univerzita Karlova

Právní kompas pro HRdinky a Hrdiny:
Právní okénko pro účastnictvo naší konference, na kterém žádné téma není tabu. Máte dotaz z praxe, se kterým si nevíte rady? Právník Jakub Tomšej je připravený Vám s ním pomoci.

Jakub působí na Právnické fakultě Univerzity Karlovy, kde se specializuje na pracovní právo a rovné zacházení. S oběma oblastmi získal mnoho zkušeností v praxi, ať už jako advokát, jednatel obchodní korporace nebo spolupracovník neziskových organizací.

Renata Horáková

Chief Administration Officer
Oncomed Manufacturing

Co chce vedení slyšet:
Jak prezentovat HR jako skutečného strategického partnera, jak může HR napomoci dosahovat společnosti jejích strategických cílů a jakou roli může a má hrát ve změně.

Renata Horáková vystudovala Právnickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně a absolvovala MBA na Erasmus University Rotterdam. Po ukončení studií na fakultě nastoupila do společnosti PLIVA-Lachema a.s., kde začínala jako interní auditor a přes pozice specialisty duševního vlastnictví, právníka, vedoucí duševního vlastnictví, se vypracovala až na pozici vedoucí právního oddělení a poradce představenstva. V roce 2009, kdy bylo rozhodnuto o likvidaci PLIVA-Lachema a.s,, se společně s kolegou rozhodli najít investora a s jeho pomocí koupit to nejcennější - výrobnu cytostatických injekcí, což se podařilo. Od roku 2010 tak existuje společnost oncomed manufacturing a.s., kde má na starosti veškeré služby netechnického charakteru, jako jsou právní záležitosti, finance, HR, PR, CSR, IT a BOZP a má tak příležitost nastavovat, rozvíjet a spojovat na oko rozdílné světy a činit z nich “jedno”. Renaty vášní je sport, díky kterému si udržuje čistou hlavu. Miluje život se vším, co přináší a těší se, co nového ji ještě přinese.

Renata patřila mezi 5 nejlépe hodnocených mentorů*ek HR Brains 2024.

Vendula Imramovská

Learning & Development Manager
GuideVision

Rozvoj talentů na míru:
Jak navrhnout efektivní vzdělávací programy, které skutečně odpovídají potřebám firmy a zaměstnanců? Zjistěte, jak měřit jejich dopad a zajistit, že investice do rozvoje přinášejí očekávané výsledky.

Vendula má více než 18 let zkušeností z retailu, nebankovního sektoru a pojišťovnictví, během kterých vedla týmy, koordinovala mezinárodní projekty a zefektivňovala denní operativu a procesy. V roce 2011 absolvovala výcvik v Koučink centru, kde získala certifikaci APEK (Akreditovaný Profesionální Externí Kouč). Svou edukaci v oblasti koučinku rozšířila v roce 2020 kurzem Týmového koučinku a v roce 2023 složila akreditovanou zkoušku Lektora dalšího vzdělávání. Aktuálně působí jako L&D manažer ve společnosti GuideVision. Kromě své hlavní role poskytuje externí poradenství, lektorování a koučink svým klientům.

Vendula patřila mezi 5 nejlépe hodnocených mentorů*ek HR Brains 2024.

Jiří Havel

People Care Director
Notino

HR součástí leadershipu:
Co potřebuje HR, aby bylo klíčovým hráčem při strategickém rozhodování? V rámci kulatého stolu probereme práci s daty, budování důvěry a schopnost mluvit řečí byznysu.
Jak budovat důvěru ve firmě a je lepší být oblíben nebo respektován?

Šumavský rodák, pro blaho dětí nedostudovaný učitel a pro blaho dospělých dostudovaný andragog s praxí v HR táhnoucí se od druhé světové války. V oboru vyzkoušel asi vše, od nástěnkáře, přes náboráře a personalistku až po manažerské pozice, včetně několika odboček mimo HR (móda, auta, obchod). Poslední 3 roky působí Jiří Havel v Notinu, největším evropském e-commerce hráči v segmentu krásy a zdraví, s jasným cílem: stát se nejlepším zaměstnavatelem v e-comm. Z týmu Human Resources vytvořil People Care a společně se snaží kolegyním a kolegům v Notinu dodávat tu nejlepší péči, pomáhat transformovat firemní kulturu a vytvořit nejlepší tým (nejen) na jižní Moravě. Jeho hlavní zásady jsou jednoduché “Chovej se jako člověk, používej selský rozum, mluv s lidmi tak, aby ti rozuměli a ber věci s humorem!”

Petr Kovařík

CEO
Pražská čokoláda Steiner & Kovarik

Petr spoluvybudoval firmu Steiner & Kovařík téměř od samého začátku – byl zaměstnancem číslo 2 a osobně přijímal všechny kolegy, když tým postupně rostl až na 100 lidí. Vždy mu záleželo na tom, aby znal své zaměstnance jménem, rozuměl jejich radostem i výzvám a budoval firmu s lidskostí. Pandemie covidu mu přinesla novou perspektivu, když musel čelit těžkým rozhodnutím a rozloučit se s částí týmu. Přesto si zachoval klíčové hodnoty – respekt, selský rozum a férovost. Věří, že o HR i leadershipu lze vést nekonečné debaty, ale bez opravdového respektu k sobě i druhým nemají skutečný smysl.

Vendula Sedláčková

Manažerka náboru a vzdělávání
Letiště Praha a.s.

HR data v recruitmentu a L&D: Jak ukázat hodnotu HR vedení skrze čísla?
Jak mohou data zlepšit efektivitu recruitmentu a L&D aktivit? Zaměříme se na klíčové metriky, které dokazují efektivitu HR procesů, a praktické tipy, jak výsledky měřit, vyhodnocovat a prezentovat vedení.

Vendula je zkušená HR manažerka s více než 16 lety praxe napříč odvětvími jako jsou logistika, poradenství a bankovnictví. V současnosti působí na Letišti Praha. Největší radost jí přináší práce s lidmi, sledování jejich růstu a profesního posunu. Věří, že skutečný úspěch spočívá v kombinaci efektivních řešení, dat a spolupráce. Venduliným cílem je přinášet hodnotu jak firmám, tak jednotlivcům, a hledat cesty k dosažení společných cílů s důrazem na partnerský přístup a dlouhodobý rozvoj.

Michal Kosař

Head of Employer Branding
Česká spořitelna

Employer Branding od strategie po výsledky:
Jak nastavit EB strategii, která odpovídá potřebám firmy? Mentoringový stůl se zaměří na tvorbu a exekuci strategie, měření KPI, výpočet ROI, práci s ambasadory a realizaci HR a EB kampaní. Zjistěte, jak dělat EB, který skutečně funguje.

Michal je zakladatelem EB komunity v České republice a tvůrcem podcastu EB Talks. V současné době vede oddělení Employer Brandingu v České spořitelně, která v posledních letech získala několik prestižních ocenění za značku zaměstnavatele. Ve své práci propojuje světy salesu, HR a marketingu, protože věří, že právě tato synergie přináší nejlepší výsledky. Employer Branding je pro něj forma produktového marketingu. Proto se zaměřuje spíš na osvědčené přístupy, které fungují, namísto neustálého “vymýšlení kola”.

Svatava Dohnalová

Senior L&D and Employer Branding Manager
makro ČR

Talent management jako klíč k úspěchu.
Jaká data použít k měření úspěchu talent management programů? Metody a nástroje pro měření a analýzu talent managementu (aplikace, kalibrace hodnocení aj.)

Svatka se již přes 15 let specializuje na vzdělávání a rozvoj, vystudovala andragogiku a věnuje se tématům jako je aplikace neurověd do vzdělávání, moderní přístupy, EdTech a AI. Založila HR komunitu HRdinky, zaměřuje se na design rozvojových a talentových programů, využívá diagnostické nástroje, školí, mentoruje a vede workshopy a webináře. Na současné pozici má kromě L&D zodpovědnost také za Employer branding a HR marketing.

Vendula Linková

Site HR Manager
ZF Engineering Plzeň

Jak vybudovat HR tým, který přináší byznysu ta správná data? Jak vytvořit funkční a spolupracující HR tým?
Probereme klíčové kroky, jako je výběr správných lidí, nastavení komunikace, motivace a udržení týmové dynamiky. Zaměříme se také na roli leadershipu, firemní kulturu a nástroje, které HR manažerům usnadní práci.

Vendula je zkušená HR manažerka s proaktivním přístupem a vynikajícími analytickými schopnostmi. V současnosti působí ve společnosti ZF Engineering Plzeň s.r.o., kde zodpovídá za kompletní HR procesy pro 950 zaměstnanců. Má bohaté zkušenosti z různých odvětví, včetně automotive a potravinářského průmyslu. Její klíčové kompetence zahrnují týmovou práci, ,přesnost a vášeň pro firemní kulturu. Vendula je také aktivní v oblasti interní komunikace a spolupráce s univerzitami.

Vendula patřila mezi 5 nejlépe hodnocených mentorů*ek HR Brains 2024.

Pavel Zmeškal

Konzultant a lektor
USUS

Performance management - jak jej nastavit, aby fungoval udržitelně a jednoduše.
Jak při performance managementu propojit job description & hodnocení KPI, cílů & měřitelné hodnocení kompetencí tak, aby šlo o udržitelný proces? A jaký vliv má řízení výkonu na obchodní cíle organizace?

Pavel je lektor a konzultant s mnoha lety praxe v HR a managementu – jak sám říká “Zažil jsem dobu, kdy teambuilding znamenal pochod do lesa bez signálu a přežil každou „revoluci v HR“, která nás měla spasit.” Dnes se nejvíce zaměřuje na řízení pomocí cílů (MBO) a v rámci HR systémů na performance management a systematický firemní rozvoj. Ukazuje cesty, které nevypadají jen dobře na papíře, ale zvládnou fungovat i v realitě. Věří, že s nadhledem a dobrým systémem jde v HR téměř vše, snad kromě povýšení šéfa na vysoce empatického člověka.

Helena Steinerová

Senior HR, Development & Employer Branding Manager
GasNet CZ

Jak se připravit na sociální aspekt ESG reportingu?
Jak začlenit principy diverzity, rovného odměňování a odpovědného přístupu do firemních strategií tak, aby přinášely konkrétní výsledky? Probereme, co v rámci reportingu skutečně měřit, jak se na nové požadavky připravit a jak může sociální pilíř ESG podpořit nejen udržitelnost, ale i byznysové výsledky vaší organizace.

Helena Steinerová se v GasNetu věnuje rozvoji ESG iniciativ se zaměřením na sociální pilíř, kam spadají klíčové oblasti jako diverzita, rovné odměňování nebo budování vztahů s komunitami. GasNet, největší distributor zemního plynu v České republice, patří mezi lídry v oblasti udržitelnosti – pravidelně vydává zprávy o udržitelnosti, připravuje Česko na vodík a biometan a aktivně pracuje na naplňování ESG cílů. Společnost byla oceněna jako Férový zaměstnavatel s dobrou atmosférou 2023 a 2024 a získala prestižní titul Industry Top Rated od Sustainalytics. Helena věří, že úspěšná ESG strategie stojí na propojení konkrétních metrik s firemní kulturou a hodnotami. Na konferenci se podělí o praktické zkušenosti z GasNetu a ukáže, jak sociální pilíř ESG nejen podporuje udržitelnost, ale přináší i konkrétní přínosy pro byznys.

Ladislav Onderka

Recruitment,Onboarding,Selection & EVP Leader IKEA CZ.HU.SK
IKEA Česká republika

Proč jsou DEI iniciativy klíčem k tomu, aby se vaše firma stala magnetem pro talenty:
Jak prakticky ukázat, že vaše firma je místem, kde se každý cítí vítán, a jak změřit, jestli to opravdu funguje?

Láďa v IKEA pracuje již déle jak 23 let. Má dlouholeté zkušenosti v oblasti personalistiky. V posledních 9 letech se věnuje procesní a sytémové části recruitmentu (náboru), onboardingu (adaptaci) a Employer Branding. Je to právě IKEA firemní kultura, diverzita a IKEA hodnoty, které ho inspirují v jeho práci každý den.

Hana Ducháčková

AI & Automation Transformations
Deloitte

Jak využít AI a digitální nástroje k zefektivnění práce a snížení nákladů:
Objevte, jak automatizace a chytré technologie mohou zlepšit HR procesy, ušetřit čas a peníze, a naučte se měřit jejich skutečný dopad.

Hana je uznávanou odbornicí v oblasti umělé inteligence a automatizace, s bohatými mezinárodními zkušenostmi v řízení projektů a inovací v různých průmyslových sektorech. Od roku 2012 se specializuje na robotiku a AI, což ji přivedlo k příležitosti založení jednoho z prvních Intelligent Automation Center of Excellence v České republice. Je aktivním členem mezinárodní asociace pro AI a automatizaci a je pravidelným přispěvatelem na mezinárodních konferencích, kde propojuje umělou inteligenci s oblastmi jako ESG a lidské zdroje, přičemž klade důraz na soulad s nově se formující legislativou. V poslední době se soustředí na potenciál Generativní AI pro podnikovou transformaci. V současné době pracuje v Deloitte, kde svými znalostmi a dovednostmi přispívá k rozvoji a implementaci inovativních AI řešení.

Hana patřila mezi 5 nejlépe hodnocených mentorů*ek HR Brains 2024.

Irena Pixová

Senior Specialist, HR Controlling & Reporting
GasNet CZ

Analýza nákladů na zaměstnance:
Jak pomocí HR Controllingu určit náklady na zaměstnance a návratnost investic do lidských zdrojů?

Irena je HR profesionálka tělem i duší, která oboru lidských zdrojů zasvětila většinu své kariéry. Prošla si téměř všemi oblastmi HR, postupem času ji však nejvíce oslovila práce s daty a čísly, ve kterých našla svou vášeň.Vyniká ve tvorbě inovativních nástrojů, které zjednodušují každodenní pracovní život, jako jsou chytré kalkulačky nebo podpůrné aplikace. V poslední době se zaměřuje na Power Query a Power BI, které považuje za klíčové nástroje pro efektivní reporting.

Karel Kohout

D&I Specialist
ŠKODA AUTO

Měření efektivity DEI iniciativ:
Jak měřit efektivitu DEI programů a jejich dopad na firemní kulturu a obchodní výsledky?

Krátce po dokončení studia Globálního podnikání a marketingu na Škoda Auto Vysoké škole začal působit jako projektový manažer v rámci technického vývoje Škoda Auto. V průběhu pěti let prošel postupnou transformací od tradičních metod vývoje software k metodice agilní. Naprosto zásadní a nedílnou součástí pracovní náplně byla práce s vývojovými týmy a jejich vedení. V současné době Karel ve Škoda Auto působí v oblasti Lidé a kultura jako Specialista diverzity. Diverzita a inkluze jsou velmi důležitá témata, se kterými je třeba správně nakládat a dlouhodobě o ně pečovat jak na strategické, tak i na operativní úrovni. Propojení poznatků z oblasti vývoje a diverzity jakožto získávání zkušeností z odlišných oblastí je jedním z odrazů zápalu pro různorodá témata a činnosti, kterým se Karel věnuje i ve svém volném čase

Jana Stehlíková

Co-founder & Owner
Flecto

Je flexibilita opravdu pro všechny?
Budeme diskutovat o flexibilních formách práce ze všech úhlů pohledu a pro všechny typy zaměstnanecké populace aneb flexibilita opravdu není jen home office a opravdu není jen pro bílé límečky. Skutečné příklady dobré praxe a tipy jak na to.

Jana získala během své více než 15leté praxe odborné znalosti v oblasti HR, managementu a business developmentu na různých pozicích v oblasti obchodu i lidských zdrojů. Se svou obchodní partnerkou Kateřinou Tkadlecovou založily startup FLECTO využívající trendů v oblasti flexibility práce, samoplánování, digitalizace a automatizace lidských zdrojů. Janu najdete všude tam, kde se mluví o flexibilních formách práce a strategii diverzity, ať už přímo ve firmách, na konferencích nebo při tvorbě legislativy. Nejčastěji ji uslyšíte říkat: “Nabídnout flexibilitu bílým límečkům není žádné hrdinství, flexibilní formy práce je třeba nabídnout i lidem pracujícím ve směnných provozech”.

Soňa Mezöfi

CEE People Business Partner
Philips

Zvyšování zaměstnanecké angažovanosti prostřednictvím DEI:
Jak mohou strategie diverzity a inkluze zvýšit angažovanost a loajalitu zaměstnanců? Praktické tipy k vytvoření prostředí, kde chce každý pracovat.

Soňa je zkušená HR expertka s více než 20 lety praxe ve všech klíčových oblastech lidských zdrojů, od strategického business partneringu přes leadership až po řízení akvizic a integrací.Působila v oblasti farmacie i retailu, kde úspěšně vedla projekty s celospolečenským dopadem, vyžadující mezifunkční spolupráci a zavedení efektivních maticových struktur.Její klíčovou vášní je vytváření pozitivního pracovního prostředí, zvyšování angažovanosti zaměstnanců a podpora talentů napříč organizací. Soňa se aktivně věnuje mentoringu, je členkou lokálních komunit zaměřených na sdílení zkušeností a podporu rozvoje a zajímá se rovněž o krizovou intervenci a její využití v rámci HR.

Adéla Dutková

Development & Wellbeing Specialist
TV Nova

Zdraví zaměstnanci, silná firma:
Jak wellbeing programy zvyšují produktivitu a spokojenost? Prozkoumejte, jak investice do zdraví a pohody zaměstnanců vede k lepším výsledkům a jak měřit jejich skutečný dopad na výkon týmu.

Adéla se věnuje wellbeingu, vzdělávání a rozvoji zaměstnanců v mediálním prostředí. Podporuje iniciativy zaměřené na duševní zdraví a pohodu zaměstnanců, jako je asistenční program či projekty reagující na zpětnou vazbu. Sleduje trendy v motivaci, flexibilitě práce, vzdělávání a psychologické bezpečnosti týmů. Zaměřuje se na firemní rozvoj a koučink, vychází z dat a zpětné vazby. Pravidelně se účastní odborných konferencí a podporuje sdílení informací. Věnuje se i onboardingu nováčků a zaměstnaneckým benefitům.

Petra Smetáková

Head of People and Culture
Alma Career

Benefity a odměňování: Když angažovanost zaměstnanců jde ruku v ruce s růstem firmy.
Jak vytvořit efektivní pracovní podmínky tak, aby mohli všichni dělat svoji práci na maximum?
Jak nastavit odměňování tak, aby dávalo smysl zaměstnancům i firmě? A je rovnost a stejnost totéž? Přijďte probrat, kde začíná a končí flexibilita v nastavení pracovních podmínek.

Petra pracuje v oblasti HR od roku 2003 a její zkušenosti jsou především z bankovnictví a technologických firem. Zaměřuje se na organizační design, transformace, nastavování HR procesů a definice pracovních podmínek. Je pro ni důležitý business přesah HR role a propojení HR a byznysu.

Jiří Sibera

Vedoucí oddělení řízení lidských zdrojů
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR

Jiří nastavuje HR procesy v prostředí zdravotních pojišťoven, kde propojuje své know-how z velkých firem a nadnárodních subjektů s legislativními specifiky sektoru veřejného zdravotního pojištění. Věnuje se architektuře personálních procesů s důrazem na optimalizaci, digitalizaci a zvyšování efektivity. Jeho cílem je moderní a funkční HR odpovídající specifikům veřejné správy s ohledem na principy využívání veřejných prostředků.

Jiří patřil mezi 5 nejlépe hodnocených mentorů*ek HR Brains 2024.

Lenka Sovová

Ředitelka HR Brainstorming, programová ředitelka konference HR BRAINS
HR Brainstorming

Moderátorka

Lenka strávila většinu svého profesního života v oblasti HR, kde se postupně přesunula do seniorních rolí se zastřešením veškerých HR procesů. V minulosti vedla několik programů v rámci ČR, mimo jiné i program pomáhající lidem s poruchami autistického spektra najít vhodné zaměstnání. Proto mezi její srdeční záležitosti patří také DEI a ESG témata, v rámci kterých působí jako konzultantka. Je také metodičkou v Národním ústavu pro duševní zdraví. Ráda pracuje s lidmi i pro lidi. I to bylo důvodem proč v březnu 2021, jak ráda sama říká “omylem” založila komunitu HR Brainstorming, jejíž počet členů stále narůstá.

Dana Lörincová

Seniorní HR konzultantka, členka týmu HR Brainstorming

Moderátorka

Dana je již více než 20 let zapálenou HR profesionálkou, která věří, že lidé jsou největším bohatstvím každé firmy. Klíčová je pro ni podpora důvěry a „empowermentu“ zaměstnanců, doplněná dobře nastaveným řízením výkonu, cílů a otevřenou komunikací. Jako seniorní HR manažerka přistupuje k HR s širokou perspektivou – od employer brandingu, moderních odměňovacích systémů a inovativních procesů až po dostupné vzdělávání, péči o duševní zdraví a udržitelné strategie. Dana věří, že úspěšné HR stojí na kombinaci dat, empatie, vášně pro byznys, smyslu pro humor a odvahy inovovat.

Vstupenka na konferenci HR BRAINS 2025

Počet účastníků je omezený - zajistěte si své místo co nejdříve!

Early birds - objednejte si vstupenku do 28. 2. 2025!

Ušetřete 500 Kč!
3990
3490

(včetně DPH)

Vstupenka zahrnuje:

  • nabitý program
  • 3 panelové diskuze
  • 3 kulaté stoly
  • sdílení a inspirace v menších skupinách
  • závěrečný networking
  • desítky spíkrů z interního HR; vedení firem a státního sektoru
  • setkání s HR profesionály z celé ČR
  • bohatý obědový raut
  • 2 coffee breaky
  • bohatá tombola
  • představení moderních HR nástrojů a technologií našich vystavovatelů; které Vám usnadní práci

Early birds 1+1 - objednejte si vstupenku do 28. 2. 2025!

Ušetřete 1000 Kč!
5990
4990

(včetně DPH)

Vstupenka zahrnuje:

  • vstupenka platná pro 2 osoby
  • nabitý program
  • 3 panelové diskuze
  • 3 kulaté stoly
  • sdílení a inspirace v menších skupinách
  • závěrečný networking
  • desítky spíkrů z interního HR; vedení firem a státního sektoru
  • setkání s HR profesionály z celé ČR
  • bohatý obědový raut
  • 2 coffee breaky
  • bohatá tombola
  • představení moderních HR nástrojů a technologií našich vystavovatelů; které Vám usnadní práci

Vystavovatelé

Záštity konference