Logo

Setkání předních odborníků v oblasti HR z celé České republiky. Pojďme networkovat, sdílet osvědčené postupy a načerpat inspiraci, kterou jinde nenajdete!

12. 5. 2025

8:30 - 18:00
Clarion Congress Hotel Prague
Webinar
Koupit lístek

Co nás čeká v dalším ročníku?

Logo

Naší misí je posilovat roli HR jako strategického partnera v organizaci. Proto se HR BRAINS 2025 ponese v duchu podtitulu “Ukažme to čísly – HR jako strategický partner byznysu”. Zaměříme se na měřitelné výsledky a ukážeme si, jak může HR přispět k obchodnímu úspěchu a stát se nepostradatelným partnerem managementu.

Stejně jako v minulém ročníku se i ten nadcházející soustředí na tři klíčové oblasti:

💎 Hodnota HR

🛠️ Praktické HR

☂️ DEI (Diverzita, inkluze a rovnost)

Co můžete očekávat?

Připravte se na rok plný inspirace, praktických řešení a konkrétních kroků, které posunou vaše HR na strategickou úroveň.

Program konference

Na finálním programu konference aktuálně pracujeme a detaily programu a jména spíkrů a mentorů budeme postupně zveřejňovat. Děkujeme za vaši trpělivost a těšíme se na vaši účast. Pro aktuální informace sledujte naše stránky a sociální sítě nebo se podívejte, jak vypadal minulý ročník.

  • 8:00 - 8:40 Registrace a přivítání
    Čas pro příjezd, registraci a přivítání s účastnictvem.
  • 8:40 - 9:00 Oficiální zahájení konference
    Úvodní slovo organizátorek*ů a představení programu konference.
  • 9:00 - 9:30 Keynote speaker
  • 9:35 - 10:15 | 1. panelová diskuze

    Čísla, která hýbou byznysem: Co chce management od HR slyšet?

    Jaká data a ukazatele považuje management za klíčová pro strategické rozhodování? V rámci panelové diskuze se podíváme na to, jak může HR mluvit řečí byznysu a ukazovat svou hodnotu skrze jasné metriky a ukazatele. Zaměříme se na konkrétní příklady, kdy HR data přispěly k růstu organizace.
  • 10:15 - 10:45 Coffee break
    Dopřejte si dobrou kávu v dobré společnosti.
  • 10:45 - 11:25 | 2. panelová diskuze

    Sociální pilíř ESG v praxi

    Sociální aspekt ESG reportingu v sobě zahrnuje víc než jen rovný a inkluzivní přístup – patří sem také zdraví při práci, vzdělávání, rovné odměňování nebo vztahy s komunitami. Jak tento pilíř firmy uchopují v praxi? V diskuzi se zaměříme na to, jak měřit a reportovat sociální dopady, jak konkrétní iniciativy podporují byznysové výsledky, a představíme příklady organizací, které se sociálním aspektem ESG dlouhodobě úspěšně zabývají.
  • 11:30 - 12:10 | 3. panelová diskuze

    Spojme síly - HR a stát: současné i budoucí změny v oblasti pracovního práva

    Jaké legislativní změny čekají firmy v nadcházejícím období? V panelové diskuzi se zaměříme na současné novinky v pracovně-právní oblasti i chystané změny, které mohou vstoupit v platnost v roce 2025. Probereme témata, jako je Flexinovela, směrnice o transparentnosti odměňování, a ukážeme si, jak firmy mohou tyto změny efektivně implementovat do praxe s využitím digitalizace a automatizace.
  • 12:10 - 13:00 Oběd a networking
  • 13:00 - 16:45 | Mentoringová část

    HRdinky a HRdinové kulatého stolu

    V průběhu celého odpoledne budete mít možnost brainstormovat s těmi nejzkušenějšími odborníky a sdílet své vlastní vědomosti a zkušenosti s ostatními kolegy z HR u některého z kulatých stolů. Mentoring se dělí do třech tématických okruhů:

    • praktické HR
    • diverzita a inkluze ve firmách
    • hodnota HR ve firmě

    Každá účastnice a účastník má možnost rezerovat si až 3 mentory v po sobě jdoucích časových oknech. Jeden mentoring trvá 60 minut a následuje po něm krátká přestávka.

    Harmonogram v rámci odpoledního bloku je následující:

    • 13:00 - 14:00 - I. kulatý stůl
    • 14:00 - 14:15 - přestávka
    • 14:15 - 15:15 - II. kulatý stůl
    • 15:15 - 15:45 - coffee break
    • 15:45 - 16:45 - III. kulatý stůl

    Kapacita je omezená na maximální počet 10 účastníků u jednoho stolu. Doporučujeme tedy zakoupit vstupenku co nejdříve, registraci jednotlivých stolů spustíme již brzy (obdržíte ji v separátním e-mailu).

  • 16:45 - 17:15 Vyhlášení cen a oficiální zakončení
  • 17:15 - 18:00 Závěrečný networking
  • 18:00 Ukončení konference

Speakeři*rky a mentoři*rky

Dana Roučková

Vrchní ředitelka sekce legislativy
Ministerstvo práce a sociálních věcí

Mgr. Dana Roučková vystudovala obor Právo na Právnické fakultě UK v Praze. Po ukončení studia (v roce 1999) nastoupila na Ministerstvo práce a sociálních věcí, kde pracovala do roku 2016 nejprve na pozici referenta, poté jako vedoucí mzdově právního oddělení a od roku 2017 ve funkci ředitelky Odboru pracovněprávní legislativy MPSV. Dne 15. 10. 2020 byla jmenována náměstkyní pro řízení sekce legislativy, od 1.1.2023 je ve funkci vrchní ředitelky sekce legislativy MPSV.

Během své 25leté praxe se věnuje legislativnímu procesu a normotvorbě se zaměřením na pracovní právo. Je autorkou řady odborných článků týkajících se odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě a státní službě a cestovních náhrad.

Monika Šamová

Vedoucí Oddělení sekretariátu Rady vlády pro rovnost žen a mužů
Úřad vlády

Monika Šamová je právničkou se zaměřením na lidská práva. Monika dokončila magisterské studium na Masarykově univerzitě a University of Oxford a aktuálně působí na Odboru rovnosti žen a mužů Úřadu vlády ČR jako vedoucí Oddělení sekretariátu Rady vlády pro rovnost žen a mužů. V minulosti působila v Kanceláři vládního zmocněnce pro zastupování ČR před Evropským soudem pro lidská práva na Ministerstvu spravedlnosti, na DG EMPL v Evropské komisy a v Parlamentním institutu Kanceláře Poslanecké sněmovny PČR. V rámci lidských práv se Monika věnuje zejména oblasti genderové rovnosti, zákazu diskriminace a sociálních práv.

Lenka Sovová

Ředitelka HR Brainstorming, programová ředitelka konference HR BRAINS
HR Brainstorming

Lenka strávila většinu svého profesního života v oblasti HR, kde se postupně přesunula do seniorních rolí se zastřešením veškerých HR procesů. V minulosti vedla několik programů v rámci ČR, mimo jiné i program pomáhající lidem s poruchami autistického spektra najít vhodné zaměstnání. Proto mezi její srdeční záležitosti patří také DEI a ESG témata, v rámci kterých působí jako konzultantka. Je také metodičkou v Národním ústavu pro duševní zdraví. Ráda pracuje s lidmi i pro lidi. I to bylo důvodem proč v březnu 2021, jak ráda sama říká “omylem” založila komunitu HR Brainstorming, jejíž počet členů stále narůstá.

Jakub Tomšej

Docent
Univerzita Karlova

Právní kompas pro HRdinky a Hrdiny:
Právní okénko pro účastnictvo naší konference, na kterém žádné téma není tabu. Máte dotaz z praxe, se kterým si nevíte rady? Právník Jakub Tomšej je připravený Vám s ním pomoci.

Jakub působí na Právnické fakultě Univerzity Karlovy, kde se specializuje na pracovní právo a rovné zacházení. S oběma oblastmi získal mnoho zkušeností v praxi, ať už jako advokát, jednatel obchodní korporace nebo spolupracovník neziskových organizací.

Renata Horáková

Chief Administration Officer
Oncomed Manufacturing

Co chce vedení slyšet:
Jak prezentovat HR jako skutečného strategického partnera, jak může HR napomoci dosahovat společnosti jejích strategických cílů a jakou roli může a má hrát ve změně.

Renata Horáková vystudovala Právnickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně a absolvovala MBA na Erasmus University Rotterdam. Po ukončení studií na fakultě nastoupila do společnosti PLIVA-Lachema a.s., kde začínala jako interní auditor a přes pozice specialisty duševního vlastnictví, právníka, vedoucí duševního vlastnictví, se vypracovala až na pozici vedoucí právního oddělení a poradce představenstva. V roce 2009, kdy bylo rozhodnuto o likvidaci PLIVA-Lachema a.s,, se společně s kolegou rozhodli najít investora a s jeho pomocí koupit to nejcennější - výrobnu cytostatických injekcí, což se podařilo. Od roku 2010 tak existuje společnost oncomed manufacturing a.s., kde má na starosti veškeré služby netechnického charakteru, jako jsou právní záležitosti, finance, HR, PR, CSR, IT a BOZP a má tak příležitost nastavovat, rozvíjet a spojovat na oko rozdílné světy a činit z nich “jedno”. Renaty vášní je sport, díky kterému si udržuje čistou hlavu. Miluje život se vším, co přináší a těší se, co nového ji ještě přinese.

Vendula Imramovská

Expertka na oblast vzdělávání

Rozvoj talentů na míru:
Jak navrhnout efektivní vzdělávací programy, které skutečně odpovídají potřebám firmy a zaměstnanců? Zjistěte, jak měřit jejich dopad a zajistit, že investice do rozvoje přinášejí očekávané výsledky.

Vendula má více než 18 let zkušeností z retailu, nebankovního sektoru a pojišťovnictví, během kterých vedla týmy, koordinovala mezinárodní projekty a zefektivňovala denní operativu a procesy. V roce 2011 absolvovala výcvik v Koučink centru, kde získala certifikaci APEK (Akreditovaný Profesionální Externí Kouč). Svou edukaci v oblasti koučinku rozšířila v roce 2020 kurzem Týmového koučinku a v roce 2023 složila akreditovanou zkoušku Lektora dalšího vzdělávání. Aktuálně působí jako L&D manažer ve společnosti DEFEND INSURANCE GROUPPředtím pracovala ve firmě Travelex, kde řídila globální tým technické podpory a vedla tréninkové a koučinkové iniciativy. Kromě své hlavní role poskytuje externí poradenství, lektorování a koučink svým klientům.

Jana Valdrová

Jazykovědkyně, specializující se na lingvistiku genderových a sexuálních identit

Jazyk a firemní kultura:
Jak implementovat inkluzivní komunikaci do HR procesů jako nábor, onboarding aj. a zvýšit tak spokojenost ve vaší organizaci? Rady prof. Jany Valdrové, autorky metodiky inkluzivní komunikace.

Jana Valdrová, je česká jazykovědkyně, germanistka, specializující se na lingvistiku genderových a sexuálních identit a autorka publikací a encyklopedických hesel o vztahu mezi jazykem a genderem. Je autorkou metodiky inkluzivní komunikace, která vychází ze srovnávacích výzkumů přístupů k označování osob v angličtině, němčině, polštině, slovenštině, ruštině a češtině.

Ladislav Onderka

Recruitment,Onboarding,Selection & EVP Leader IKEA CZ.HU.SK
IKEA Česká republika

Proč jsou DEI iniciativy klíčem k tomu, aby se vaše firma stala magnetem pro talenty:
Jak prakticky ukázat, že vaše firma je místem, kde se každý cítí vítán, a jak změřit, jestli to opravdu funguje?

Láďa v IKEA pracuje již déle jak 23 let. Má dlouholeté zkušenosti v oblasti personalistiky. V posledních 9 letech se věnuje procesní a sytémové části recruitmentu (náboru), onboardingu (adaptaci) a Employer Branding. Je to právě IKEA firemní kultura, diverzita a IKEA hodnoty, které ho inspirují v jeho práci každý den.

Vendula Sedláčková

Manažerka náboru a vzdělávání
Letiště Praha a.s.

HR data v recruitmentu a L&D: Jak ukázat hodnotu HR vedení skrze čísla?
Jak mohou data zlepšit efektivitu recruitmentu a L&D aktivit? Zaměříme se na klíčové metriky, které dokazují efektivitu HR procesů, a praktické tipy, jak výsledky měřit, vyhodnocovat a prezentovat vedení.

Vendula je zkušená HR manažerka s více než 16 lety praxe napříč odvětvími jako jsou logistika, poradenství a bankovnictví. V současnosti působí na Letišti Praha. Největší radost jí přináší práce s lidmi, sledování jejich růstu a profesního posunu. Věří, že skutečný úspěch spočívá v kombinaci efektivních řešení, dat a spolupráce. Venduliným cílem je přinášet hodnotu jak firmám, tak jednotlivcům, a hledat cesty k dosažení společných cílů s důrazem na partnerský přístup a dlouhodobý rozvoj.

Pavel Zmeškal

Konzultant a lektor
USUS

Performance management - jak jej nastavit, aby fungoval udržitelně a jednoduše.
Jak při performance managementu propojit "job description - hodnocení KPI, cílů - měřitelné hodnocení kompetencí" tak, aby šlo o udržitelný proces? A jaký vliv má řízení výkonu na obchodní cíle organizace?

Pavel je lektor a konzultant s mnoha lety praxe v HR a managementu – jak sám říká “Zažil jsem dobu, kdy teambuilding znamenal pochod do lesa bez signálu a přežil každou „revoluci v HR“, která nás měla spasit.” Dnes se nejvíce zaměřuje na řízení pomocí cílů (MBO) a v rámci HR systémů na performance management a systematický firemní rozvoj. Ukazuje cesty, které nevypadají jen dobře na papíře, ale zvládnou fungovat i v realitě. Věří, že s nadhledem a dobrým systémem jde v HR téměř vše, snad kromě povýšení šéfa na vysoce empatického člověka.

Vendula Linková

Site HR Manager
ZF Engineering Plzeň

Jak vybudovat fungující HR tým, aby dodával byznysu správná data? Jaké jsou klíčové kroky k vytvoření efektivního a spolupracujícího HR týmu?
Tento mentoringový stůl se zaměří na strategie budování týmu, včetně výběru správných talentů, nastavení jasné komunikace, motivace týmu a udržení jeho dynamiky. Diskutovat budeme o roli leadershipu, významu firemní kultury a praktických nástrojích, které mohou HR manažeři použít k posílení týmové práce a dosažení společných cílů. Přijďte si vyměnit zkušenosti a získat inspiraci od zkušených profesionálů v oboru.

Ing. Vendula Linková MBA je zkušená HR manažerka s proaktivním přístupem a vynikajícími analytickými schopnostmi. V současnosti působí ve společnosti ZF Engineering Plzeň s.r.o., kde zodpovídá za kompletní HR procesy pro 950 zaměstnanců. Má bohaté zkušenosti z různých odvětví, včetně automotive a potravinářského průmyslu. Její klíčové kompetence zahrnují týmovou práci, ,přesnost a vášeň pro firemní kulturu. Vendula je také aktivní v oblasti interní komunikace a spolupráce s univerzitami.

Hana Ducháčková

AI & Automation Transformations
Deloitte

Jak využít AI a digitální nástroje k zefektivnění práce a snížení nákladů:
Objevte, jak automatizace a chytré technologie mohou zlepšit HR procesy, ušetřit čas a peníze, a naučte se měřit jejich skutečný dopad.

Hana je uznávanou odbornicí v oblasti umělé inteligence a automatizace, s bohatými mezinárodními zkušenostmi v řízení projektů a inovací v různých průmyslových sektorech. Od roku 2012 se specializuje na robotiku a AI, což ji přivedlo k příležitosti založení jednoho z prvních Intelligent Automation Center of Excellence v České republice. Je aktivním členem mezinárodní asociace pro AI a automatizaci a je pravidelným přispěvatelem na mezinárodních konferencích, kde propojuje umělou inteligenci s oblastmi jako ESG a lidské zdroje, přičemž klade důraz na soulad s nově se formující legislativou. V poslední době se soustředí na potenciál Generativní AI pro podnikovou transformaci. V současné době pracuje v Deloitte, kde svými znalostmi a dovednostmi přispívá k rozvoji a implementaci inovativních AI řešení.

Karel Kohout

D&I Specialist
ŠKODA AUTO

Měření efektivity DEI iniciativ:
Jak měřit efektivitu DEI programů a jejich dopad na firemní kulturu a obchodní výsledky?

Krátce po dokončení studia Globálního podnikání a marketingu na Škoda Auto Vysoké škole začal působit jako projektový manažer v rámci technického vývoje Škoda Auto. V průběhu pěti let prošel postupnou transformací od tradičních metod vývoje software k metodice agilní. Naprosto zásadní a nedílnou součástí pracovní náplně byla práce s vývojovými týmy a jejich vedení. V současné době Karel ve Škoda Auto působí v oblasti Lidé a kultura jako Specialista diverzity. Diverzita a inkluze jsou velmi důležitá témata, se kterými je třeba správně nakládat a dlouhodobě o ně pečovat jak na strategické, tak i na operativní úrovni. Propojení poznatků z oblasti vývoje a diverzity jakožto získávání zkušeností z odlišných oblastí je jedním z odrazů zápalu pro různorodá témata a činnosti, kterým se Karel věnuje i ve svém volném čase

Vstupenka na konferenci HR BRAINS 2025

Počet účastníků je omezený - zajistěte si své místo co nejdříve!

Early birds - objednejte si vstupenku do 28. 2. 2025!

Ušetřete 500 Kč!
3990
3490

(včetně DPH)

Vstupenka zahrnuje:

  • nabitý program
  • 3 panelové diskuze
  • 3 kulaté stoly
  • sdílení a inspirace v menších skupinách
  • závěrečný networking
  • desítky spíkrů z interního HR; vedení firem a státního sektoru
  • setkání s HR profesionály z celé ČR
  • bohatý obědový raut
  • 2 coffee breaky
  • bohatá tombola
  • představení moderních HR nástrojů a technologií našich vystavovatelů; které Vám usnadní práci

Early birds 1+1 - objednejte si vstupenku do 28. 2. 2025!

Ušetřete 1000 Kč!
5990
4990

(včetně DPH)

Vstupenka zahrnuje:

  • vstupenka platná pro 2 osoby
  • nabitý program
  • 3 panelové diskuze
  • 3 kulaté stoly
  • sdílení a inspirace v menších skupinách
  • závěrečný networking
  • desítky spíkrů z interního HR; vedení firem a státního sektoru
  • setkání s HR profesionály z celé ČR
  • bohatý obědový raut
  • 2 coffee breaky
  • bohatá tombola
  • představení moderních HR nástrojů a technologií našich vystavovatelů; které Vám usnadní práci

Vystavovatelé

Záštita konference

Logo
Záštitu nad konferencí převzal radní hl. m. Prahy Ing. Zdeněk Kovářík.