DEI Balanced Academy

Přineste do své firmy komplexní vhled do klíčových témat diverzity a inkluze. Pohledem žen a mužů, maminek a tatínků, cizinců, lidí se zdravotním omezením, LGBT+ lidí a lidí různých věkových kategorií.

Připravte vaši organizaci pro soulad s ESG směrnicí a vyhněte se sankcím a vyškrtnutí z veřejných zakázek nebo veřejných dotací. Podpořte vaši uplatnitelnost na zahraničních trzích. Staňte se atraktivním zaměstnavatelem s angažovanými zaměstnanci.

Webinar
Chci být u dalšího ročníku

Handbook, který vás celým kurzem provede a díky němuž budete mít vše důležité na jednom místě.

Výzvy k uvědoměním a akci (váš první krok k aplikaci do praxe)

Propojení na zkušené HRisty, kteří mají prokazatelné výsledky, a na zkušené profesionály, kteří vás rádi podpoří.

Návazné projekty, díky který získané know-how ihned implementujete do praxe

Logo

Všechna důležitá témata na jednom místě a s praktickým přesahem.

Akademie nabízí sérii interaktivních webinářů navržených tak, aby vás vybavily znalostmi nezbytnými k vytvoření inkluzivního pracoviště. Je ideální pro firmy, které potřebují řešit diverzitu na pracovišti a hledají někoho s zkušenostmi, kdo vytváří procesy ve firmě a provede je změnami.

Pomůžeme vám, ať už se diverzitou a inkluzí ve firmě zabýváte, nebo chcete začít a nevíte jak.

Co vás v akademii čeká

Akademie nabízí sérii 8 webinářů navržených tak, aby vás vybavily znalostmi nezbytnými k vytvoření inkluzivního pracoviště a současně vás připravily na nadcházející legislativní změny. Cenné informace získáte, ať už se rozhodnete absolvovat flexibilní balíček 3 webinářů nebo celou akademii.

Jako absolventi získáte ocenění DEI Advocate. Zároveň budete mít možnost se s námi v budoucnu posouvat v oblasti diverzity dále, se zvýhodněnou cenou našich dalších konzultací a produktů.

Ročníky akademie

DEI Balanced Academy 2024

První ročník akademie proběhl v lednu a únoru 2024. 17 odborníků na jednotlivé oblasti se o své know-how podělilo se zástupci malých i velkých firem. A o AHA momenty nebyla nouze.

„Oceňuji komplexní pohled na celou problematiku DEI, probráno ze všech úhlů, což je narozdíl od ostatních seminářů, workshopů a konferencí přínosnější.“

Podívat se na ročník 2024

DEI Balanced Academy 2025

Po pozitivním feedbacku na první ročník pro vás chystáme pokračování! Druhý ročník je naplánován na začátek roku 2025. Více informací naleznete na samostatné stránce. 👇

Chci se účastnit ročníku 2025

FAQ

“Diverzita je, když vás pozvou na party. Inkluze je, když vás na ní vyzvou k tanci.“ – Vernā Myers

Diverzita neboli rozmanitost / různorodost, znamená respekt k jedinečnosti každého z nás. Každý z nás má unikátními dovednosti a schopnosti bez ohledu na náš původ, věk, pohlaví, rodinu či zdravotní situaci, sexuální orientaci a další aspekty.

Firma, která respektuje rozdíly, vytváří férové a inovativní pracoviště. A tím reflektuje společnost, ve které žijeme. Současně tím zvyšuje spokojenost svých zaměstnanců a podporuje úspěch celé organizace.
Název naší akademie vyjadřuje způsob, jakým o celé problematice uvažujeme. DEI (Diversity, Equity, Inclusion) je obecně zažitý termín pro diverzitu, rovnost a inkluzi.
Slovo „Balanced“ odráží náš přístup k těmto tématům – chceme, aby program byl vyvážený, a proto se na diverzitu díváme z různých úhlů pohledu. Zahrnujeme perspektivy žen i mužů na pracovišti, maminek i tatínků, lidí se zdravotním znevýhodněním, cizinců, LGBT+ zaměstnanců, etnických skupin a lidí různých věkových kategorií.

Harmonii vnímáme jako klíčovou i při implementaci jednotlivých témat do organizace – je důležité myslet jak na ty, kterých se inkluze přímo týká, tak na zbytek týmu.
Netvrdíme, že zapojení všech je vždy bez mráčku, ale víme, že pouze tak lze budovat zdravou organizaci, ve které se každý cítí bezpečně a může naplno využít svůj potenciál. Zároveň víme, že vytváření inkluzivního prostředí má pozitivní dopad na úspěch celé firmy. Jsme připraveni vám s implementací DEI do vaší firmy pomoci.
ESG směrnice je soubor standardů, které se zaměřují na tři klíčové oblasti podnikání – Environmentální (E), Sociální (S) a Správní (G). Tyto oblasti definují, jak firma ovlivňuje životní prostředí, společnost a jakým způsobem je řízena.

E = Environmental, neboli environmentální aspekt se zaměřuje na vliv podnikání na životní prostředí, včetně snižování emisí, úspory energie, udržitelného využívání přírodních zdrojů a ochrany biodiverzity.
S = Social, neboli sociální aspekt se týká vztahů mezi zaměstnavatelem a zaměstnanci, zákazníky, dodavateli a dalšími stakeholdery. Zahrnuje témata jako lidská práva, pracovní podmínky, diverzita a inkluze, a závazek vůči místním komunitám.
G = Governance, neboli správní aspekt se zaměřuje na správní struktury a praktiky, jako jsou etické chování, transparentnost, řízení rizik a dohled nad společností.

Proč by se měla každá organizace začít ESG zabývat?
ESG směrnice není jen dobrovolný standard – pro určité firmy je to povinnost. Směrnice EU se zaměřují především na velké podniky s více než 500 zaměstnanci a ročním obratem nad 40 milionů EUR. Nicméně i menší organizace se s ESG postupně setkávají, a to nejen kvůli tlaku investorů, zákazníků a obchodních partnerů, ale také kvůli konkurenceschopnosti a udržitelnosti na trhu. Ignorování ESG může vést ke ztrátě reputace, omezenému přístupu k financím a potenciálním právním či finančním sankcím.
V rámci naší akademie se zaměříme především na sociální aspekt ESG, tedy na to, jak mohou firmy zlepšit diverzitu, inkluzi a sociální odpovědnost. Dozvíte se, co přesně ESG směrnice obnáší a jak se na její zavedení připravit, zejména v sociální oblasti.
Platba probíhá převodem na náš účet u Fio banky. Po vytvoření objednávky Vám přijde email s potvrzením. Platbu je možné odeslat pomocí QR kódu, nebo běžným převodem z vašeho internetového bankovnictví. Potřebujete-li vystavit fakturu pro účetní oddělení, nebo pokud by Vám potvrzovací email nedorazil, ozvěte se nám prosím na [email protected].
V případě, že potřebujete částku za produkt rozdělit (např. pokud Vám část akademie hradí zaměstnavatel a část si hradíte sáma*a), kontaktujte nás, prosím, na [email protected].
Ano, setkání v rámci akademie budou nahrávána. Záznamy budou sloužit pro interní účely a účastnictvo naší akademie je bude mít k dispozici po dobu 2 měsíců od ukončení akademie, aby se mohlo znovu vrátit k probíraným tématům a lépe aplikovat získané informace.
V rámci našich iniciativ podporujeme HR kolegy a kolegyně se stíženou životní situací. Mluvíme primárně o samoživitelích a samoživitelkách, lidech se zdravotním omezením, lidech, kteří pečují o osobu blízkou, nebo o HR kolezích a kolegyních z Ukrajiny, kteří k nám přišli kvůli válce ve své rodné zemi (pouze předem upozorňujeme, že setkání jsou vedena v češtině, bez tlumočníka; proto je nutné, aby Vám Vaše znalost češtiny umožňovala setkání absolvovat).
V případě zájmu o podporu, nás, prosím, kontaktujte na [email protected].
Máte-li jakékoli další dotazy, kontaktujte nás na [email protected].