
Nastavení firemní kultury
Hezký den všem, nejsem přímo HR, ale podle mě mi tady budete umět poradit. Přestěhovali jsme se do nových prostor a zjistili jsme, že nám velmi chybí kontakt s kolegy. Jsme ve větším, každý máme svůj kancl a je tam dlouhá chodba (jako hotel nebo ubytovna). Ztrácíme kontakt mezi sebou, a tak mě napadlo – nemáte tip, jak se dát dohromady? Zatím na sebe houkáme z kanceláří, napadly nás společné snídaně, ale každý chodíme jinak, to samé obědy. Jak se to dělá v korporacích?
Pohled HR:
Další otázky na téma Wellbeing
Rovnováha mezi meetingy a prací
Zdravím, máte tipy jak nastavit zdravou rovnováhu mezi meetingy a reálnou prací? Mám dny, kdy jsem doslova od rána do večera na schůzkách, a pak už nezbývá čas na soustředěnou práci. Někdy si říkám, jestli jsou všechny meetingy opravdu nutné, ale rušit je taky není vždy ideální řešení. Co funguje vám?
Jak předejít přetížení u zaměstnanců?
Vnímáme, že někteří lidé jsou dlouhodobě pod tlakem a blíží se k vyhoření. Nechceme jen říkat „dejte si pauzu“, ale hledáme reálné kroky, jak jim pomoci zvládat pracovní nápor a zároveň udržet výkon týmu. Máte osvědčené způsoby, jak předejít přetížení?
Dárky pro zaměstnance
Hezký den, hledám inspiraci, prosím. Podělíte se o to, zda a jak oslavujete pracovní výročí 5/10/15/20 let s vašimi zaměstnanci. Dostávají od vás dárek, případně jaký? Velice děkuji.